خانه » IELTS » آیلتس در تبریز
09 بهمن 1400

آیلتس در تبریز

آموزش آیلتس در تبریز

آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی است که افراد برای اقامت یا تحصیل در کشور های اروپایی شرکت می کنند. در ایران این آزمون به صورت حضوری و کتبی انجام می شود. آزمون ایلتس شامل 4 بخش مطالعه (READING) نوشتاری (WRITING) شنیداری ( LISTENING) و مکالمه (SPEAKING) می باشد.

البته قابل ذکر است که بخش اسپیکینگ آیلتس در یک روز جدا برگزار می شود. یا چند روز قبل ازمون کتبی یا بعد از آن. ازمون اسپیکینگ شبیه مصاحبه های شغلی است که شرکت کننده را به مصاحبه دعوت میکنند و در این آزمون که 11 الی 14 دقیقه طول میکشد سوالاتی پرسیده میشود تا شما پاسخ دهید.

در آیلتس سوالات انواع مختلفی دارد و تماما 4 گزینه ای نیست چه در بخش لیسینینگ یا ریدینگ و یا رایتینگ، جواب سوالات در آزمون آیلتس از نوع جواب کوتاه ، جایگذاری، مچینگ، ،صحیح و غلط، تشخیص ایده اصلی و انتخابی هستند.آزمون ایلتس در دونوع آکادمیک و جنرال برگزار میشود. آزمون آکادمیک برای کسانی است که به منظور تحصیل میخواهند در ازمون شرکت کنند و قصد تحصیل در دانشگاه های خارجی را دارند. آیلتس جنرال برای مهاجرت های شغلی یا عمومی است و سازمان های مهاجرتی مدرک ان را درخواست میکنند.

آیلتس در تبریز

کلاس های آیلتس و تافل دکتر یوسفی

هدف از این وبسایت ارائه بهترین اطلاعات لازم و مفید در زمینه آزمون های زبان انگلیسی از جمله آیلتس و تافل و دیگر آزمون های داخلی زبان انگلیسی مانند تولیمو و ام اس آر تی است. همچنین اطلاعات لازم در زمینه نحوه شرکت در کلاس های آیلتس و تافل دکتر یوسفی ارائه میشود. دوره های آیلتس و تافل دکتر یوسفی هم به شکل حضوری و هم به شکل آنلاین برگزار می شود. این دوره ها همچنین به شکل خصوصی، نیمه خصوصی، فشرده و عادی تشکیل میشود. برای شرکت در این کلاس ها می توانید از طریق لینک واتساپ ارائه شده در وبسایت و یا مستقیما از طریق تماس با شماره داده شده اقدام فرمایید.

دکتر محمدرضا یوسفی مدرس آیلتس و تافل و استاد دانشگاه تبریز و دانشگاه صنعتی سهند تبریز با رتبه 3 کشوری دارای کارشناسی ارشد و دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تبریز بوده و بیش از 12 سال سابقه تدریس انواع دوره های زبان انگلیسی را دارد

کل مطالب مرتبط با آیلتس در وبسایت

کل مطالب مرتبط با تافل در وبسایت

yousefi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!
preloader