خانه » TOEFL » تاریخ های جدید برگزاری آزمون تافل در تبریز
06 آذر 1400

تاریخ های جدید برگزاری آزمون تافل در تبریز

به اطلاع متقاصیان محترم شرکت در آزمون تافل می رسد تاریخ های جدید اعلام شده از سوی موسسه برگزار کننده تافل، ETS، برای برگزاری این آزمون در تبریز به قرار زیر می باشد.

هزینه این ازمون در ایران 245 دلار می باشد. ثبت نام از طریق خود وبسايت ETS انجام میگیرد ولی پرداخت هزینه نیازمند استفاده از کارت های بین المللی یا شرکت های رابط داخلی می باشد. 

می توانید برای شرکت در کلاس های آیلتس و تافل دکتر یوسفی با شماره واتساپ داده شده در ارتباط باشید. دوره های آیلتس و تافل هم به شکل حضوری و هم آنلاین برگزار می شود.

تافل چیست ؟

تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط مؤسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و مؤسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

alikhani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!