خانه » TOEFL » آموزش تافل غیرحضوری
30 خرداد 1400

آموزش تافل غیرحضوری

آزمون تافل

آموزش تافل غیر حضوری با تاکید بر دانش زبان و روش‌های آزمون که دو عنصر مهم آموزش تافل محسوب میشود بسیار رایج است. به دلیل طولانی بودن مدت زمان آزمون تافل اینترنتی و تنوع بالای سؤالات و اسلوب خاص نمره دهی، شناخت کامل آزمون و تکنیک های پاسخگویی به سؤالات جهت گرفتن نمره مطلوب ضروری است.

در کلاس‌های زبان دکتر یوسفی با تاکید بر نحوه آزمون، کلیه قسمت های آزمون به دقت بررسی شده و مهارت های لازم آموزش داده می شود. علاوه بر تقویت مهارت ها، نکات مهم گرامری، ساختاری، علائم نگارشی و سایر موارد مربوط به اموزش زبان نیز به صورت کامل برای هر قسمت ارائه می گردد. در هر بخش مثال های متعدد و مختلف کار می شود تا نکات و استراتژی های گفته شده فراگرفته شوند.دوره های  TOEEL در آکادمی زبان دکتر یوسفی بر اساس انواع متفاوت آزمون TOEFL عبارت است از:

  1. PBT
  2. IBT
  3. CBT

آموزش تافل غیرحضوری

آکادمی زبان دکتر یوسفی  از متد ETS آمریکا بهره گیری میکند. آموزش تافل غیرحضوری با استفاده از جدیدترین کتاب‌های آمادگی آزمون تافل و همچنین منابع آزمونTOEFL برای داوطلبان عزیز خود این امکان را فراهم میکند تا در مدت زمان کوتاه نمره مورد نظر خود را در این آزمون کسب کند. همچنین لازم به ذکر است که بدانید در حال حاضر تنها نوع اینرنتی ibt و کاغذی pbt تافل در سراسر دنیا برگزار میشود و نوع کامپیوتری آن دیگر برگزار نمیشود.

تعیین سطح و مشاوره

شما در آکادمی زبان دکتر یوسفی امکان شرکت در آزمون تعیین سطح را به صورت رایگان دارید. همچنین میتوانید بعد از آزمون تعیین سطح با درخواست مشاوره رایگان از تعداد جلسات وساعات مورد نیاز برای کسب نمره مطلوب در آزمون تافل مطلع شوید. مشاورین ما بعد از درخواست شما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

alikhani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!