خانه » TOEFL » آموزش تافل در تبریز
22 خرداد 1400

آموزش تافل در تبریز

تافل چیست؟

تافل یکی از آزمون های بین المللی مهم است که در نمره ی ان در اکثر دانشگاه ها ارزیابی می شود. این آزمون توسط موسسه ETS دانشگاه پرینستون برگزار می شود. آزمون تافل سه نوع است  CBT, PBT و IBT نوع اول ازمون کتبی است که به صورت حضوری برگزار میشود. نوع دوم تقریبا مشابه ازمون کتبی است با این تفاوت که در این آزمون به جای کاغذ از رایانه استفاده می کنند.نوع سوم که در ایران نیز رایج است نوع اینترنتی آزمون تافل است و بخش مکالمه نیز در این آزمون وجود دارد.

 

در آزمون IBT 4 مهارت Reading، Listening، speaking و writingمورد سنجش قرار می گیرد. آزمون تافل 4 بخش 30 نمره ای دارد که شرکت کنندگان جمعا حدود 4 ساعت برای پاسخگویی فرصت دارند. امتحان IBT دو نوع است.

  • بخش Reading آن long format و بخش Listening آن short format است.
  • بخش Reading آن short format و بخش Listening آن long format است.

داوطلبان به صورت تصادفی در یکی از انواع امتحان شرکت می کنند. از نظر نمره دهی تفاوتی باهم ندارند.

آموزش تافل

آکادمی زبان دکتر یوسفی به شما امکان شرکت در آزمون تعیین سطح را به صورت رایگان میدهد و شما عزیزان میتوانید بعد از آزمون تعیین سطح با درخواست مشاوره رایگان از تعداد جلسات وساعات مورد نیاز برای کسب نمره مطلوب در آزمون تافل مطلع شوید. مشاورین ما بعد از درخواست شما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت تا با توجه به نمره تعیین سطح شما برنامه آموزشی مناسب را برای شما ارائه دهند.

دوره های آموزشی زبان

دوره های خصوصی و نیمه خصوصی (جلسات سه نفره) زبان به صورت حضوری و غیر حضوری برای انواع سطح ها برگزار می شود. داوطلبان عزیز همواره میتوانند با مراجعه به سایت آکادمی زبان دکتر یوسفی و یا با شماره گیری  09146426018 اطلاعات بیشتری در خصوص دوره های آموزشی زبان کسب کنید.

 

alikhani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!
preloader