خانه » آموزش زبان » زبان انگلیسی برای پزشکان
24 فروردین 1400

زبان انگلیسی برای پزشکان

زبان انگلیسی برای پزشکان چه اهمیتی دارد؟

امروزه پزشکان جزو پرمشغله ترین افراد جامعه هستند. بسیاری از آنها همزمان در دانشگاه، بیمارستان، مطب شخصی و …. فعالیت می کنند. تدریس دانشگاهی، کار تحقیقی، نظارت پایان نامه و … از دیگر فعالیت های این قشر همیشه مشغول می باشد.
مسافرت های خارجی پر تعداد، چه برای سمینار و کنفرانس و چه برای تفریح و گشت و گذار، از دیگر جنبه های زندگی این قشر مرفه جامعه می باشد.
در تمام این فعالیت ها نیاز به زبان انگلیسی به طور واضح به چشم می خورد. اما مسئله بغرنج برنامه كاری فشرده پزشکان است که تقریبا هیچ جای خالی برای پرداختن به کلاس و آموزش زبان انگلیسی نمی گذارد.

معرفی دکتر محمد رضا یوسفی

دکتر محمد رضا یوسفی از اساتید برجسته زبان انگلیسی در سطح دکتری می باشد که تخصص و شیوه تدریس ایشان در شهر تبریز زبانزد بوده و از اساید بسیار موفق این رشته می باشند.

رشته اول دکتر یوسفی مهندسی الکترونیک بوده است که به علت علاقه شخصی و استعداد جذب رشته زبان انگلیسی شده و مدارک کارشناسی ارشد و دکتری زبان انگلیسی را از دانشگاه تبریز اخذ نموده است. وی دارای رتبه ۱۱ کشوری در آزمون کارشناسی ارشد و رتبه ۳ کشوری در آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی بوده است. و دارای ۱۲ سابقه سال تدریس به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌ تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی و چند دانشگاه دیگر بوده و ده‌ها دوره مختلف آیلتس، تافل، MSRT, MHLE, EPT و دیگر دوره‌های زبان را برگزار کرده است. بسیاری از دانشجویان وی با نمره‌های بالای آیلتس و تافل موفق به اخذ پذیرش و اقامت از دانشگاه‌ها و کشورهای دیگر شده و در حال زندگی و تحصیل در اروپا و آمریکا می‌باشند.

دوره های زبان انگلیسی دکتر یوسفی

تمامی دوره های دکتر یوسفی به صورت آنلاین و حضوری قابل برگزاری می باشد و ایشان در حاضر حاضر دانشجویان بسیار از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور دارند که برای گذراندن زندگی در آنسوی  مرزها نیاز به یادگیری سریع و حرفه ای زبان انگلیسی دارند. بنابراین هیچ محدودیت جغرافیایی برای شما وجود ندارد و به راحتی و با یک تماس و تکمیل فرم درخواست پشتیبانی ، میتوانید از محضر استاد یوسفی بهره مند شوید.

از زبان دکتر یوسفی…

تجربه چندین سال برگزاری کلاس های زبان انگلیسی برای تعدادی از پزشکان باعث شده تا هم به شکلی دقیق تر به جزییات نیاز زبان این صنف پی ببرم و هم روش هایی برای بازدهی بیشتر در کمترین زمان ممکن بیایبم و خوشحالم که آموزش هایم توانسته رضایت همه این عزیزان را کسب نماید.

 

برای اطلاع از شرایط کلاس ها با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

09357724343 , 09146426018

alikhani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!
preloader