خانه » IELTS » آموزش آیلتس در تبریز
20 خرداد 1400

آموزش آیلتس در تبریز

آموزش آیلتس در تبریز

آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی است که افراد برای اقامت یا تحصیل در کشور های اروپایی شرکت می کنند. در ایران این آزمون به صورت حضوری و کتبی انجام می شود. آزمون ایلتس شامل 4 بخش مطالعه (READING) نوشتاری (WRITING) شنیداری ( LISTENING) و مکالمه (SPEAKING) می باشد.

البته قابل ذکر است که بخش اسپیکینگ ایلتس در یک روز جدا برگزار می شود. یا چند روز قبل ازمون کتبی یا بعد ان. ازمون اسپیکینگ شبیه مصاحبه های شغلی است که دعوت میکنند و در این آزمون که 11 الی 14 دقیقه طول میکشد سوالاتی پرسیده میشود تا شما پاسخ دهید. در ایلتس سوالات انواع مختلفی دارد و تماما 4 گزینه ای نیست چه در بخش لیسینینگ یا ریدینگ و یا رایتینگ، جواب سوالات در آزمون آیلتس از نوع جواب کوتاه ، جایگذاری، مچینگ، ،صحیح و غلط، مین ایدیا و انتخابی هستند.آزمون ایلتس در دونوع آکادمیک و گنرال برگزار میشود. آزمون آکادمیک برای کسانی است که به منظور تحصیل میخواهند در ازمون شرکت کنند و قصد تحصیل در دانشگاه های خارجی را دارند. ایلتس گنرال برای مهاجرت های شغلی یا عمومی است و سازمان های مهاجرتی مدرک ان را درخواست میکنند.

تعیین سطح

در آکادمی زبان انگلیسی دکتر یوسفی شما برای شرکت در دوره ی آموزش آیلتس امکان شرکت در تعیین سطح را به صورت رایگان دارید. پس از انجام آزمون تعیین سطح میتوانید درخواست مشاوره  آنلاین رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر دهید. مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به سطح شما و نمره ای که میخواهید در آزمون آیلتس به دست آورید، تعداد جلسات و ساعات آن ها را برای شرکت در دوره ی آموزش آیلتس به شما اعلام خواهند کرد.

انواع دوره های آیلتس

آموزش آیلتس در آکادمی زبان دکتر یوسفی به دو صورت حضوری و غیر حضوری (برای افراد ساکن شهر های دیگر) انجام میگیرد. همچنین این دوره ها به صورت کاملا خصوصی و یا نیمه خصوصی (جلسات 3 نفره) برگزار می شود.

سرفصل های این دوره

در این دوره ی آموزش آیلتس به شما نسبت به سطح خود در 4 بخش ریدینگ، رایتینگ، لیسینینگ و اسپیکینگ اموزش داده می شود تا در ازمون آیلتس به نمره مورد نظر خود دست یابید.

شما همواره می توانید با مراجعه به سایت آکادمی زبان دکتر یوسفی و یا تماس با شماره تلفن 09146426018 نسبت به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنید.

alikhani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

مشاوره آنلاین!

× مشاوره آنلاین!
preloader